Opdrachtgever evaluatie januari 2015

Samenvatting

In januari 2015 heeft VINCIO door middel van een onderzoek haar opdrachtgevers bevraagd over hun tevredenheid naar de dienstverlening van VINCIO.

VINCIO werkt continue aan de verbetering van haar dienstverlening. Daarbij is de mening van onze opdrachtgevers van groot belang. We willen u dan ook graag bedanken voor uw medewerking. Uw input geeft ons de gelegenheid ons proces continue te verbeteren.

Conclusies

65% van onze opdrachtgevers beoordeelt de dienstverlening van VINCIO met een 8 of hoger. 100% van de respondenten geeft aan dat zij (zeer) tevreden zijn.

De 9  aspecten (nakomen afspraken, samenwerking, communicatie, rapportage, gegeven advies, methode, nazorg, klantgerichtheid, prijs/kwaliteit) van onze dienstverlening worden allen beoordeeld met (zeer) tevreden.

Soort dienstverlening

ZT

2

25%

T

6

75%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

Het nakomen van gemaakte afspraken

 

ZT

5

62.5%

T

3

37.5%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

 

 

De samenwerking

 

ZT

8

100%

T

0

0%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

De communicatie

 

ZT

5

62.5%

T

3

37.5%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

 

 

De rapportage

 

ZT

4

50%

T

4

50%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

De gegeven adviezen

 

ZT

5

62.5%

T

3

37.5%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

 

 

De gebruikte methode

 

ZT

3

37.5%

T

5

62.5%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

De nazorg

 

ZT

2

25%

T

6

75%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

 

 

De klantgerichtheid

 

ZT

5

62.5%

T

3

37.5%

O

0

0%

ZO

0

0%

 

De prijs/kwaliteit verhouding

 

ZT

1

12.5%

T

7

87.5%

O

0

0%

ZO

0

0%

 Vragenlijst & Respons

De vragenlijst bevat 12 vragen