Opdrachtgever evaluatie januari 2015
Samenvatting
In januari 2015 heeft VINCIO door middel van een onderzoek haar opdrachtgevers bevraagd over hun tevredenheid naar de dienstverlening van VINCIO.
VINCIO werkt continue aan de verbetering van haar dienstverlening. Daarbij is de mening van onze opdrachtgevers van groot belang. We willen u dan ook graag bedanken voor uw medewerking. Uw input geeft ons de gelegenheid ons proces continue te verbeteren.
Conclusies
65% van onze opdrachtgevers beoordeelt de dienstverlening van VINCIO met een 8 of hoger. 100% van de respondenten geeft aan dat zij (zeer) tevreden zijn.
De 9 aspecten (nakomen afspraken, samenwerking, communicatie, rapportage, gegeven advies, methode, nazorg, klantgerichtheid, prijs/kwaliteit) van onze dienstverlening worden allen beoordeeld met (zeer) tevreden.
Soort dienstverlening
ZT |
2 |
25% |
T |
6 |
75% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
Het nakomen van gemaakte afspraken
ZT |
5 |
62.5% |
T |
3 |
37.5% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
De samenwerking
ZT |
8 |
100% |
T |
0 |
0% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
De communicatie
ZT |
5 |
62.5% |
T |
3 |
37.5% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
De rapportage
ZT |
4 |
50% |
T |
4 |
50% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
De gegeven adviezen
ZT |
5 |
62.5% |
T |
3 |
37.5% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
De gebruikte methode
ZT |
3 |
37.5% |
T |
5 |
62.5% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
De nazorg
ZT |
2 |
25% |
T |
6 |
75% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
De klantgerichtheid
ZT |
5 |
62.5% |
T |
3 |
37.5% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
De prijs/kwaliteit verhouding
ZT |
1 |
12.5% |
T |
7 |
87.5% |
O |
0 |
0% |
ZO |
0 |
0% |
Vragenlijst & Respons
De vragenlijst bevat 12 vragen